GRATIS VERZENDING voor bestellingen vanaf 50€
GRATIS afhaal & retour in onze Boutique
14 dagen bedenktijd
Klantenservice 24/7 @Whatsapp @Insta @Facebook
  • Nederlands
  • Retourneren

    Retourneren

    "Is je bestelling toch niet helemaal perfect? Geen probleem, we lossen het voor je op!"

     

    We hopen dat je blij bent met je aankoop, maar we begrijpen dat de dingen soms niet helemaal kloppen. Je kan je bestelling onder bepaalde voorwaarden retourneren.

    • Retourneren is enkel mogelijk binnen 10 dagen na ontvangst van je pakket (het geretourneerde stuk moet uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst opnieuw bij ons op de winkel toekomen).
    • De artikelen dienen ongedragen, onbeschadigd en compleet te zijn, met inbegrip van alle bijhorende accessoires. Alle originele labels dienen nog aan de producten bevestigd te zijn.
    • Cadeaubons en producten die we speciaal voor jou besteld hebben, kunnen omwille van hun persoonlijke aard niet geretourneerd of terugbetaald worden.
    • Schoonheidsproducten en juwelen kunnen omwille van hygiënische redenen niet geretourneerd worden.
    • Afgeprijsde artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
    • Schoenen of kleding met vlekken worden NIET geaccepteerd. Heb je bij ontvangst van je bestelling een vlek op je artikel ontdekt? Laat het ons zo snel mogelijk weten (zie onze klantenservice link).

     

    Hoe kan ik items terugsturen voor ruilen of retourneren?

    Er zijn drie manieren om items naar Fashiongarden terug te sturen, zodat we jouw ruil- en/of retour aanvraag verder kunnen afhandelen:

    1. Je kan je bestelling GRATIS terugbrengen in onze boetiek in de Antwerpsestraat 56 - 2500 Lier (enkel tijdens de openingsuren). De terugbetaling wordt onmiddellijk verwerkt met een tegoed bon. Bij een omruiling wordt je verder geholpen met deskundig advies in de boetiek. Bij verschil betaal je de meerprijs of krijg je een tegoedbon. Zo ga je altijd met de perfecte oplossing terug naar huis!
    2. Je kan je items terugsturen naar Fashiongarden Boutique met een postdienst van eigen keuze, en op eigen kosten.
    3. Als de winkel gesloten is wegens onvoorzienbare omstandigheden (zoals bij voorbeeld COVID-19 lockdown) kan je de items GRATIS terugbrengen volgens de nieuwe geldende openingsuren. Check onze webshop, Instagram of Facebook pagina voor elke mogelijke up-date. Bij vragen aarzel niet om ons te contacteren!

    Wat moet ik precies doen om mijn bestelling (of een deel ervan) te retourneren via verzending?

    1. Stuur zo snel mogelijk een mail naar [email protected] met een duidelijk verzoek om item(s) terug te sturen of om te ruilen. Vermeld in je mail ook je naam, klantnummer, bestelnummer, de naam van het artikel en de kleur. Je vindt deze informatie op de pakbon die bij de originele bestelling zit. 
    2. We sturen je zo snel mogelijk een antwoord waarin we bevestigen dat we je verzoek hebben ontvangen en we je retour kunnen verwachten.
    3. Let erop dat je je retourpakket zorgvuldig verpakt. Gebruik een stevige doos of zak (zonder logo!) zodat de inhoud goed beschermd is. Belangrijk: Vergeet niet om de pakbon die bij de originele bestelling zat mee te sturen en/of het ingevulde Return Form! Je bent zelf verantwoordelijk voor je pakket, zorg ervoor dat de items niet beschadigd bij ons toekomen!
    4. Zorg ervoor dat we jouw retour binnen 14 dagen na ontvangst terug in de winkel ontvangen. Voor retours in de winkel of hoofdkantoor ontvang je een ontvangstbewijs. Bewaar dit als bewijs van retournering.
    5. Na een goede ontvangst van het retourpakket crediteren we het terugbetalingsbedrag op je bankrekening uiterlijk binnen 14 dagen nadat we het ontvangen hebben. Op dat moment sturen we je ook een mail ter bevestiging van de terugstorting. Hou er rekening mee dat de terugbetaling wordt gedaan met dezelfde betaalmethode (zoals online bankieren, online betalingssystemen, creditcard en/of cadeaubon) die je hebt gekozen bij het plaatsen van jouw bestelling.

     

    Kan ik mijn item ruilen?

    Als je een andere maat of kleur van een artikel nodig hebt, dan moet je een nieuwe bestelling plaatsen en het verkeerde artikel terug sturen op de beschreven manier hiervoor. Je kan je items ook GRATIS ruilen in onze winkel en je omruiling wordt onmiddellijk verwerkt met je online order, super handig!

     

    Download hier een nieuw - FASHIONGARDEN RETOUR FORMULIER 

     

    Bij twijfel: stuur een mailtje naar [email protected] of bel/WhatsApp naar 0477 70 39 09 , we helpen je graag verder!