FREE shipping above 70€ & 30€ @2500 Lier
FREE pick up & return in our boutique!
14 days to return.
Safe & Secure payment.
  • Nederlands
  • Retourneren

    Retourneren

    "Is je bestelling toch niet helemaal perfect? Geen probleem, we lossen het voor je op!"

     

    We hopen dat je blij bent met je aankoop, maar we begrijpen dat de dingen soms niet helemaal kloppen. Je kan je bestelling onder bepaalde voorwaarden retourneren.

    • Retourneren is enkel mogelijk binnen 10 dagen na ontvangst van je pakket (het geretourneerde stuk moet uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst opnieuw bij ons op de winkel toekomen).
    • De artikelen dienen ongedragen, onbeschadigd en compleet te zijn, met inbegrip van alle bijhorende accessoires. Alle originele labels dienen nog aan de producten bevestigd te zijn.
    • Cadeaubons en producten die we speciaal voor jou besteld hebben, kunnen omwille van hun persoonlijke aard niet geretourneerd of terugbetaald worden.
    • Schoonheidsproducten en juwelen kunnen omwille van hygiënische redenen niet geretourneerd worden.
    • Afgeprijsde artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
    • Schoenen of kleding met vlekken worden NIET geaccepteerd. Heb je bij ontvangst van je bestelling een vlek op je artikel ontdekt? Laat het ons zo snel mogelijk weten (zie onze klantenservice link).

     

    Hoe kan ik items terugsturen voor ruilen of retourneren?

    Er zijn drie manieren om items naar Fashiongarden terug te sturen, zodat we jouw ruil- en/of retour aanvraag verder kunnen afhandelen:

    1. Je kan je bestelling GRATIS terugbrengen in onze boetiek in de Antwerpsestraat, 53 2500 Lier (enkel tijdens de openingsuren). Belangrijk: de terugbetaling word altijd online afgehandeld – bij aflevering ontvang je een ontvangstbewijs als bewijs van retournering. Bij een omruiling wordt je in de boetiek verder geholpen met deskundig advies en de juiste items worden ter plaatse afgerekend.
    2. Je kan je items terugsturen naar Fashiongarden Boutique met een postdienst van eigen keuze, en op eigen kosten.
    3. Als de winkel gesloten is wegens onvoorzienbare omstandigheden (zoals bij voorbeeld COVID-19 lockdown) kan je de items GRATIS terugbrengen naar ons hoofdkantoor. Dit kan enkel na afspraak om je komst voor te bereiden. Je ontvangt een ontvangstbewijs van retournering.

     

    Wat moet ik precies doen om mijn bestelling (of een deel ervan) te retourneren?

    1. Stuur zo snel mogelijk een mail naar [email protected] met een duidelijk verzoek om item(s) terug te sturen of om te ruilen. Vermeld in je mail ook je naam, klantnummer, bestelnummer, de naam van het artikel en de kleur. Je vindt deze informatie op de pakbon die bij de originele bestelling zit. Geef duidelijk aan hoe je de retour gaat terugbezorgen (zelf verzenden met een postdienst naar keuze, via de boutique of via ons hoofdkantoor), zodat we weten wanneer we je pakketje kunnen verwachten en dit kunnen voorbereiden.
    2. We sturen je zo snel mogelijk een antwoord waarin we bevestigen dat we je verzoek hebben ontvangen.
    3. Let erop dat je je retourpakket zorgvuldig verpakt. Gebruik een stevige doos of zak (zonder logo!) zodat de inhoud goed beschermd is. Belangrijk: Vergeet niet om de pakbon die bij de originele bestelling zat mee te sturen en/of het ingevulde Return Form! Je bent zelf verantwoordelijk voor je pakket, zorg ervoor dat de items niet beschadigd bij ons toekomen!
    4. Zorg ervoor dat we jouw retour binnen 14 dagen na ontvangst terug in de winkel ontvangen. Voor retours in de winkel of hoofdkantoor ontvang je een ontvangstbewijs. Bewaar dit als bewijs van retournering.
    5. Na een goede ontvangst van het retourpakket crediteren we het terugbetalingsbedrag op je bankrekening uiterlijk binnen 14 dagen nadat we het ontvangen hebben. Op dat moment sturen we je ook een mail ter bevestiging van de terugstorting. Hou er rekening mee dat de terugbetaling wordt gedaan met dezelfde betaalmethode (zoals online bankieren, online betalingssystemen, creditcard en/of cadeaubon) die je hebt gekozen bij het plaatsen van jouw bestelling.

     

    Kan ik mijn item ruilen?

    Als je een andere maat of kleur van een artikel nodig hebt, dan moet je een nieuwe bestelling plaatsen en het verkeerde artikel terug sturen op de beschreven manier hiervoor.

     

    Wens je een nieuw 'Return form' - download hier 

     

    Bij twijfel: stuur een mailtje naar [email protected] of bel/WhatsApp naar 0477 70 39 09 , we helpen je graag verder!